Metamorfosis kebaikan

Monday, January 4, 2010

Subuh gajah??arghhh







hish! nih sume gara2 nasi berpeloh2 lah nih!
abes perot cirit beret!
tp trimas jgak lah kpd nasi 2.. dpt jagk aku
mnyetelkan sedikit amalan fardi..
yla,bangun pkol 5 pagi!
memulas2 perot aku yg memulas nih..
hahaha.. 2 la akibatnye ble mak ajar tanak nasi xnak dgr..
(sbb xnak terlibat dlm masak2 nih,bia kanak2 je yg memasak)

lpas setelkn sume 2.. aku turun kat bawah membawa sekali
kain pelikat.. dgn harapan menggunung nak pergilah
solat subuhkn..
sementara 2,aku layan jap nasyid kat channel 180..
sebelom smpat habis lagu hafiz hamidon abis, ntah aku
xpaham ape yg die nyanyi aku dah tertido!
wahhh! melepas!!!
kne tegur plak 2 dgn ayah..
"hish abg nih,dah abes skola tros tggl solat jemaa'h suboh?"
mendalam.. sakit jantung berderau bulu hidong..
insyaALLAH ayah!
abg cube perbaiki!

No comments:

Post a Comment

kencang sikit!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...