Metamorfosis kebaikan

Sunday, January 3, 2010

CINTA?HATI?

Bisikan Nurani
Album : Damba Kasih
Munsyid : In-Team
http://liriknasyid.com


Lautan kematian ombak
Tenang pantai tiada terusik
Begitulah tasik hatiku
Sejak kehadiranmu

Betapa aku hargai
Anugerah syurga di dunia
Doa kudus aku panjatkan
Semoga dirahmati

Telahpun ku syukuri
Di dalam hidup ini
Cinta suci kurniaan Ilahi

Kejernihan wajahmu
Sempurna pada pandanganku
Kau kirana
Keturunan terpilih
Disanjung serta dihormati
Kau permata
Kesederhanaanmu
Mengecap kekayaan dunia
Kau mestika
Ketaqwaan dirimu
Itu yang merantai jiwaku

Bukan aku memuji
Apalagi memuja
Salahkahku kagumi… perhiasan duniawi

Bisikan nuraniku
Engkaulah pilihanku
Akanku pertahankan
Amanah suci ini


-lagu nih banyak mengajar aku mengenal erti CINTA yg patut kita kejari..
bkanlah pada wajahnya semata2,kerna hakikatnya kecantikkan wajah tidakkn kekal..
kita jua kan tua kan.. bak kata mak aku,perempuan cantik nih..
maintainance tggi.. kne beli alat solek lg la ape lah ntah ape2 lg lah..
susah2.. 2 yg mak aku soh cari yg bese2 je..
chewahh!
macam dah cukup umur nak kawin je..
hahahaha..
sabar2 fathihi... bak kte kawan baik aku,org yg banyak bersabar aku mendapat yg terbaik dari ALLAH,
dan aku percaya.. sgt2 yakin!
sbb 2 lah janji Allah kan..


@_@-dah lme xmerepek kat bloq nih.. tataw nak tulis pe dah.. hahaha


No comments:

Post a Comment

kencang sikit!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...