Metamorfosis kebaikan

Sunday, January 10, 2010

My Team





best!
alhamdulillah,setelah sekian lama aku berusaha gigih,
akhirnye aku berjaya menempatkn
diri dalam 1st team line-up..
aku berjaya menambat hati coach dgn sedikit kebolehanku..
alhamdulillah..
(wlaupon slma ni mmg aku dlm team A,but aku lebih suka berada dlm team B)
well,aku mmg xsuka menonjolkan diri..
suka jd person dibelakang tabir je..
aku dpt port first choice right winger!
bkn calang2 org boleh handle bahagia 2,,
hehe,, cm riak je..
tapi aku dah berjaya buka mata kepten aku,
aku tetap jd first choice wlaupon
ade lg ramai star di bangku simpanan..
aku suka gila bila main kat pdg,
sbb mst aku akn kedgrn..
"keep you eye on fathihi!"
"ehh!sape nak mark bdak 42 tu!"
"jangan bagi die lepas!"
"whoo.. gile laju kaki.."
lagi2 hari 2 aku wat scissor,bkn gol pon..
but,ntahlah..
"terkesima aku"

hari 2 time lawan dgn uniten.. ktorg kalah 4-0..
hahaha.. mne x nye.. pakcik turunkn second squad dulu,
dah kne tggl 3-0 bru nak masokkan 1st squad..
bak kte coach,"nak latih mentel korg mcmne nak
hadapi lawan bile dah kne bolosi"
haha.. best!sbb waktu full time 2,aku slm dgn
sorg defender 2 die kte..
"fuh,laju gile kau doh!
umur bape?"
aku ckap bru lpas spm die terkejut.. hahaha

seronok!
pakcik tajul aka coach punyai matlamat yg tggi bg kami..
memula nak lawan pkns..
klau mng nak lwn akedemi selangor..
nak pergi indonesia lg..
klau tony fernandes jd beli west ham..
ntahlah,tataw jd ke x,nnt nak lawan dorg.. hahaha
tp tataw ble..
but im looking forward 4 it!

No comments:

Post a Comment

kencang sikit!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...