Metamorfosis kebaikan

Wednesday, January 6, 2010

MiMpi Ngeri

serius!
seram gile!
boleh plak aku mimpi dpt
post result spm aku..
hahaha.. dpt 5a!!
mcm upsr plak.. terus terbangun lah aku
mcm dikejar hantu!
sadar2 mak dah ade kat atas tgh memotong cili..
aku cite la result aku..
n yg paling aku cuak sekali pqs,sbb dlm result aku 2,
aku dpt G.. aahhh!!
mak aku terus tnye
"hari 2 nuzul ayat zina abg buat ape?"
hahaha.. aku dah taw dah jwpn aku salah, aku ckaplah maiz..
cerita pasal maiz 2.. "bkn Hilal ke?tapi ramai yg ikut jwpn mcm
abg 2"
mak.. maafkn abg.. sedih dehh..
(ni la gara2 tgk mak menanda kertas PQS.. dah lah skema die syadid gle..
smpai bawa ke mimpi)

hahaha.. klau time F3 n F4 dulu,aku siap gelak2 bace dorg punye jwpn ,
haa kan skrg dah kene batang hidung sndiri..
maafkn hamba Ya Allah..
adoi..
Ya Allah.. Kau kurniakanlah kami kejayaan..
mudah2han kami menjadi hambaMu yg bersyukur..

No comments:

Post a Comment

kencang sikit!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...