Metamorfosis kebaikan

Thursday, January 7, 2010

-kantoi-






hahahaha.. malu sggh diriku yg kudus ini.. hahaha..
seriusly,aku tataw nak cmpak muke aku katne.. hahaha..



boleh plak kantoi malam td.. tgh sdap2 bce article "mac's user are arrogant snobs" ,
tetbe je ayah pggl ;
"abg , ade lagi gambar gunung?"
aku pon lantas bangun dan cari lah kat folder kn..
yla , abg sedara aku 2 berminat nak join adventure ayah..
cari punya cari.. xjumpa, sbb sume
dah transfer dlm cd-rom..
haha.. tggl folder "abg kachak" je tak open lagi..
aku ingat ade lah kn, so aku open dgn sempal2nya..
sekali bukak!
ambek ko,muka wajah insan teristimewa terpampang awal2 sekali!
hahaha.. serius segan.. mak dah la ade time 2..
tetbe keadaan terdiam sebentar , hanya bunyi cengkerik kedengaran..
angin2 sepoi bahasa memeremangkan lagi bulu idong aku..
tetbe abg sedara 2 gelak.. hahaha..
aku un gelak jgk.. wat2 xpaham lpas 2
tros close folder dgn confident berkata ;
"ayah, abg rse xdela dlm folder abg.."
hahaha.. slmt tirani dlm umah nih tidak mengambil
sebarang tindakan luar jangkaan..
fuh!
kne berhati2 pasnih!
hahaha..

-keseganan-

No comments:

Post a Comment

kencang sikit!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...