Metamorfosis kebaikan

Sunday, January 10, 2010

PKNS FC (akademik) 1-3 Bangi 3 FC




Alhamdulillah..
berjaya kami tundukkn team pkns..
haha.. at first impression,ktorg sume gentar!
gentar gile!
smpai coach pon ckap.. "korg jgn wat malu pakcik ye.."
yelakan,tgk badan dorg,cara dorg warming-up..
goyang!
aku un mule rse mcm self confident aku amat2 lah berkurangan..
tp ble aku tgk dorg ade india skali,aku mind set diri aku..
"fathihi!ko main kerna Allah!ingat!ko perjuangkn agama dlm sukan nih!
buktikan kat dorg yg org Islam,tutup aurat boleh bermain!"
2 la mindset yg aku slalu gnekn ble pergi mne2 kejohanan..
i wanted to prove myself!
open up their eyes,mind that Islam still can be the BEST!





hahaha.. lagi2 aku menyarong jersey no.42..
no istimewa 2 dari insan teristimewa..(gelinyer ayat!)
hahaha.. 2 yg rse semangat sgt 2..
rse mcm ade jasbah lain,semangat lain bersama aku.. (chewah!dah muntah darah dah aku
tulis ayat 2)
hahahahahahahaha...





(",)

No comments:

Post a Comment

kencang sikit!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...