Metamorfosis kebaikan

Wednesday, March 10, 2010

1:40 pagi ; 11 MAC 2010

Hanya Allah dan Kekasih-NYA shje yg tahu cmne perasaan aku
pada masa nih..
gerun
gentar
takut
nervous
berdebar-debar
nak pengsan pon ade rsenye.
sbb pkol 10 pg,
result SPM ku bakal kluar..
aku tak terkata apa..
debarannya kian terasa..
risau sggh aku xdpt penuhi hasrat dan cita2
ibu bapaku..


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Oh Allah yg Maha Mengasihani,
Kau perkenankanlah doa hamba-MU ini..
Oh Allah,kau kurniakanlah apa yg terbaik utkku..
sesungguhnya aku tahu,
bahawa Kaulah yg MAha mengetahui apa yg terbaik buatku.
aku hanya insan yg lemah,
tiadalah apa dayaku melainkan dgn Kekuasaan
dan Rahmat-MU
Oh Tuhan..
Hanya pada-MU kupohon harapan..
perkenankan la doa hamba-MU ini..
Aminn.


moga2 akukan menjadi seorg hamba yg bersyukur.

xdpt nak tidur!
huahuahua~
cemas,cmne nak hilangkan?

"Ingatlah,dengan mengingati Allah,hati akan menjadi tenang"

insyaALLAH..
mudah2han,bila tiba masanya,
aku mampu terimanya dgn tenang dan bersyukur

No comments:

Post a Comment

kencang sikit!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...