Metamorfosis kebaikan

Saturday, September 23, 2023

Baju Sukan Muslimah: Tak jarang & Tak Ketat

Baju Sukan Muslimah: Tak jarang & Tak ketat

Kalau korang jenis yang active, suka berjalan-jalan, hiking, cycling, aku sangat rekemenkan baju sukan muslimah dari Kimyra.

Nak tahu sebab apa?

Baju sukan muslimah dari Kimyra ni sangattt best & patuh syariah.



1. fabrik yang diorang guna sangat berkualiti. 

Tidak panas waktu beraktiviti, sejukk je tau. And tak jarang. So takde la nampak kesan peluh bila bersukan takpun bila berjalan-jalan. 

Selain itu, baju sukan muslimah Kimyra tak kepam! Tu yang lagi konfiden tu! kebanyakan baju jersey muslimah kat luar sana cepat kepam, sebab brand lain guna material yang kurang berkualiti.

2. Cutting baju sukan Muslimah Kimyra sangat mengikuti sesuai untuk para muslimah. 

Cutting bajunya tidak ketat sehingga menampakkan bentuk badan. Nampak sopan, tapi tetap nampak fashionable.

3. Features yang ada pada baju Kimyra sangat praktikal. 

Contohnya bahagian poket yang dalam, sesuai untuk letak pelbagai barangan berharga seperti handphone, kunci. Tak perlu bawa handbag kalau nak beraktiviti. Renyah, kan?

Selain itu, baju Kimyra juga ada skirt yang digabungkan dengan baju. Skirt tu labuh dan cover bahagian punggung kita. Tak perlu dah pening nak cari skirt extender sebab anda sekali sarung baju Kimyra ni, terus dah lengkap dah.

Ada juga baju Kimyra, KimActive yang mempunyai thumbhole. Part ni pun best jugak, sebab dah tak perlu dah pening-pening cari handsock waktu nak beraktiviti, pakai je baju KimActive yang ada thumbhole ni, gerenti aurat tangan dah tak terdedah dah. Senang sangat tau!

kebanyakkan produk Kimyra mempunyai zip breastfeed. Sangat memudahkan para ibu yang mempunyai anak yang masih kecil.



4. Mempunyai saiz XS sehingga 8XL.

Jadi para muslimah yang struggle mencari baju yang sesuai untuk saiz badan anda, Kimyra menyediakan baju plus size tau. Lubuk design cantik-cantik semua ada di sini.

5. Set lengkap tudung, baju dan seluar. 

Yes, ni lah yang paling best. Muslimah dah tak perlu pening cari tudung atau seluar yang sedondon dengan baju anda. Kalau korang beli seluar kimyra, ada button yang anda boleh connect kan dengan baju Kimyra. So bila anda berenang, baju anda tidak akan terangkat!

6. Baju yang sangat multifungsi!

Bukan sekadar boleh buat aktiviti bersukan dan bersiar-siar sahaja tau, baju Kimyra pun boleh di bawa pergi berenang! Praktikal untuk di bawa pergi travel, senang satu baju boleh dipakai untuk banyak occasion.

Best sangat baju Kimyra. Korang boleh la dapatkan di website Kimyra, atau search je Kimyra.os di Shopee!

No comments:

Post a Comment

kencang sikit!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...