Metamorfosis kebaikan

Wednesday, May 5, 2010

UMAR FATHIHI?wahhh comeyyy nyaaa!



alololo bucuk bucuk comel ni tgh tidur rupanya..
xdapat nak tatap wajahnya secara keseluruhannya..

hahaha..
UMAR FATHIHI..
sungguh sinonim dgn namaku,
malu dan tergamam tatkala namanya disebut..
walhal sepatutnya bangga lah kan,
pelik betul sikap aku ni..

iyelah,mana xnya,anak kepada seorg ustazah yg pernah
mengajarku mata pelajaran AL-Quran & As-Sunnah..
seorg guru practical..
sewaktuku masih di tingkatan 4..
kernanya la,aku femes dgn
gelaran DUTA KICAP SOYA..
kat kelas asek jd man of target je,
apa2 je,
"fathihi?"
"fathihi?"



ingat lagi,dialah sering menjadi tempat rujukanku
bila aku menghadapi konflik,
hatta masalah dgn akhuwat..

"ustazah,sy ada minat kat sorg nih.. bla.. bla.."
jawabnya ringkas dan senang,
"pergi je jumpa parent dia,cakap
makcik pakcik,saya berminat dgn anak makcik ni,
tp sy masih seorg pelajar,dan ingin melanjutkan
pelajaran ke peringkat yg lebih tggi..
andai punyai rezeqi dan jodoh,sy
ingin memperisterikan anak makcik"
bunyi cm senang,hahaha guna lidah mmg la ustazah..
tp nak jumpa tu,
ntah dpt ckp ke ntah x,ntah2 dpn parent die tuh dah kaku
berbuih-buih mulut dah.. hehehe
ustazah jawab:"alaa,ustazah dulu pon ade org cakap mcmtu pada parent ustazah =]"
ohhh,aku selalu je bercita2 nak lakukn perkara tu,
kira hibbah jgk la kan?
tp xpernah tercapai..
segan sgt sgt sgt segann..


xsangka hari tu jumpa kat alamanda,ustazah tu
dah punyai seorg anak yg amat comel,
chubby dan gempal..
comelll sgt sgt sgtt!



at first tu xperasan pon ustazah tu,yela,
bila berjalan je,asek tgk keindahan lantai je...
hahahahahaha...
but then,kgkwn yg perasan,
bila tgk je ustazah,ustazah tenung je kat aku..
berbicaralah kami bertanyakan khabar di depan kedai Guardien..
sblum smpat berpisah,
smpat aku mengucapkan kepadanya selamat hari guru walaupon pd
masa tu baru 1 mei..



silap aku sbb x amek gambo ustazah n anaknya tu..
comellnya!!
tp nama baby tu,
UMAR FATHIHI?
adakah adakah adakah
ade kaitan dgn aku?
musykil sggh,mgkn ustazah terkenang nostalgia lamanya
di SMKA MAAHAD HAMIDIAH kot..
ha ha ha ha ha..
takmau perasan lebih2,bahaya..
=]

"TERIMA KASIH USTAZAH ATAS SEGALA CURAHAN BAKTIMU
SELAMAT HARI GURU"

2 comments:

  1. ustazah azah ke? (maafla.baru prasan post ni) -former classmate 4ibs-

    ReplyDelete

kencang sikit!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...